torsdag 26. januar 2012

Konkurranse

Hei igjen!
Her er det travelt, men jeg må bare si fra at det nå finnes en konkurranse på facebook-siden min som ALLE kan delta på:

Jeg vil se DIN versjon av High On Love! Hvis meg hvordan du mimer og opptrer til låta, film deg selv og last opp videoen på youtube ellr facebook og del den på min facebook-side: OfficialReidun - facebook

Onsdag 8. februar skal jeg trekke en vinner som får 2 billetter til finalen i Oslo Spektrum lørdag den 11. februar. 
Du får også signerte kort med fotografier tatt av Martine Petra, OG så vil jeg gjerne hilse på deg etterpå slik at vi kan ta et par bilder sammen som minne om kvelden. Så håper jeg at du som vinner heier masse på meg på din egen "High On Love-måte" mens jeg synger på scenen i ny fantastisk kjole fra Tina Steffenak Hermansen.

Send inn, send inn! Jeg gleder meg til å kunne se masse morsomme og gode versjoner av låta i pusterommene mellom alle forpliktelser og gjøremål!

Klem Reidun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar