torsdag 26. januar 2012

Kjole fra Tina Steffenakk Hermansen

Heisann!

Jeg holder på med kjoleprøver for MGP, og må bare få si hvor utrolig bra dette blir, gleder meg så til alle får se hva som skjer på kjolefronten. Designer Tina Steffenakk Hermansen er virkelig helt fantastisk til hjelp med denne kreasjonen. Hun gjør en storartet jobb, og jeg kan ikke få skrytt nok av innsatsen og viljen hun legger i dette. Gled dere! Jeg er så imponert over hvordan dett blir.

Liten update bare, kommer mer siden! 
Klem Reidun

3 kommentarer:

  1. Oi så bra! Gleder meg masse^^
    -Sjekk gjerne innom bloggen min en dag du får tid^^
    www.andreasroguljpedersen.blogg.no

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se deg i finstasen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det må jeg si jeg gjør også. :)

      Slett