onsdag 25. januar 2012

Første innlegg!

Hei alle sammen!


Idag er jeg på min tredje dag i København og øver meg på sang på et sanglærerkurs. Har også tatt en kjempebra sangtime der jeg har øvd på "High On Love"! Imorgen har jeg full dag med både presse, sangtimer med studentene mine på Musikkteaterskolen i Oslo, kjoleprøving for å gjøre forbedringer på Melodi Grand Prix-kjolen, og så skal jeg selvsagt øve på mitt bidrag til MGP. Tar fly til Oslo idag.  Lørdag og søndag skal jeg pakke hele hjemmet mitt ned i pappesker og 2. februar går flyttelasset til Strömstad. Det er mye som skjer på en gang, og veldig lett å bli stressa, om man ikke har god støtte rundt seg. Jeg skal forsøke å få tid til å videoblogge, og her er youtube-kanalen min for de av dere som vil følge med på den: http://www.youtube.com/user/OfficialReidun

Skal forsøke å holde dere så oppdatert som mulig! :)


Klem fra Reidun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar